اساس کار برای کتاب‌نویسی به نام شما به این صورت است که شما به یک ناشر مراجعه می‌کنید و ناشر از مؤلفش می‌خواهد طبق موضوع انتخابی شما کتابی بنویسد و بعد از ویرایش کتاب به اسم مشتری چاپ می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران سویا قصد دارند از شرایط رئال مادرید و مصدومیت تیبو کورتوا برای فروش یاسین بونو به صورت ویژه استفاده کنند.
اصفهان- معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: نمی‌توان یک شبه برای صنایع تصمیم گرفت چرا که معیشت افراد زیادی به آنها وابسته است.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که مشکلات تیمش بیشتر از مسائل روحی روانی نشات می گیرد.
فرانک لمپارد به پیشرفت چلسی و بهتر شدن روند نتیجه‌گیری تیمش ایمان دارد و گفت که باید به او و بازیکنانش زمان بدهند.
مدافع استقلال در میکسدزون استادیوم آزادی، صحبت های انتقادی شدیدی را نسبت به مدیران باشگاه انجام داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
یک مربی بدنسازی معتقد است عده‌ای می‌خواهند به یک باره ورزشکار حرفه‌ای شوند و ره صدساله را یک شبه به پایان برسانند.
شاید باورش سخت بود، تیم ناشناخته ایران در حالی که حامی زیادی در کشور نداشت، رفت تا انتقام ستاره ها را بگیرد و این کار را کرد.
رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
یورگن کلوپ معتقد است بازیکنانش باید الان نشان دهند لیورپول چه باشگاه خاصی است و هر چه زودتر از این بحران خارج شوند.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکردش روی نیمکت این تیم دفاع کرد و مدعی شد که یک شبه به مربی بدی تبدیل نشده است.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: وقتی یک شبه کالاها گران می‌شود همه به دنبال تبدیل منابع خود به ارز هستند، اما دولت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد؛ این حرف‌ها هیچکدام پاسخ مردم نیست.
داستان‌های مختلفی در تاریخ وجود دارد که در آن‌ها ذکر شده استرس باعث ایجاد مو‌های سفید می‌شود. یکی از مشهورترین آن‌ها ماری آنتوانت، ملکه فرانسه است که با یک گیوتین در جریان انقلاب فرانسه کشته شد. گفته می‌شود فقط در یک شب تمام مو‌های او سفید شده است.
مهمترین برگ برنده راستگراها در انتخابات اسرائیل، وعده ایجاد امنیت بوده که همیشه توانسته اند این برگ برنده را به قیمت بسیار بالایی به مشتریان خود بفروشند و آراء آنها را به نفع خودش جمع کنند.
اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر پیشین این رژیم را به تشکیل دولت جدید مکلف کرد.
یحیی گل‌محمدی چگونه یک شبه پیر شد؟! تغییر چهره ناگهانی سرمربی سرخپوشان در جریان بازی دیروز پرسپولیس و مس رفسنجان مورد توجه هواداران و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او پیراهن سیاه پوشید و ریش گذاشت تا در کنار موهای سپیدشده‌اش چهره متفاوتی داشته باشد
اردوغان ادامه داد: جزایری وجود دارد که کنترل آن در دست یونان است و در آن پایگاه نظامی احداث کرده‌اند، اگر تهدیدات غیر قانونی آتن علیه ما ادامه پیدا کند، [ما اقدامی خواهیم کرد]؛ چرا که صبر ما نیز حد و اندازه‌ای دارد.
باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت سه سال را به حسن صالح حمیدزیچ ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ